Zdaniem klientów zakupy grupowe są najtańsze
Większość konsumentów uważa, że na portalach zbiorowych zakupów ceny są najniższe i dzięki temu może sobie pozwolić na rzeczy, na które normalnie ich nie stać.
Według badania MillwardBrown SMG/KRC przeprowadzonego dla Citeam.pl zakupy grupowe zna 78 proc. internautów. Najczęściej (choć z niewielką przewagą) są to mieszkańcy dużych miast (powyżej 500 tys. mieszkańców) i osoby młode (w wieku 24- 27 lat). Respondenci pytani o to, skąd czerpią wiedzę na temat zakupów grupowych, wskazali głównie Internet (85 proc.), a następnie rodzinę i znajomych (57 proc.).
Większość konsumentów (75 proc.) jest przekonana, że dzięki zbiorowym zakupom mogą zamówić dany produkt czy usługę znacznie taniej niż gdzie indziej. Przeszło połowa (55 proc.) stwierdziła, że kupuje rzeczy, na które normalnie nie może sobie pozwolić. Do konkretnych portali klientów przyciągają ciekawe oferty, duży wybór kuponów zniżkowych, a w dalszej kolejności wielkość promocji i wygląd serwisu. Preferowane są strony czytelne i proste w obsłudze.
Podobne aktualności
Więcej pieniędzy na chmurę
Po raz pierwszy wydano na świecie więcej na sprzęt do budowy chmury niż na tradycyjną infrastrukturę.
Chmura: czy mniejsi gracze mogą rywalizować z największymi?
Globalni potentaci rynku chmury publicznej stale powiększają swoje udziały. Mimo to analitycy twierdzą, że znajdzie się na nim też miejsce dla innych, mniejszych dostawców.
Groupon w nowych barwach
Serwis zrywa z wizerunkiem zakupów grupowych. Wygląda i zachowuje się inaczej.