Zagraniczne plany polskiego producenta
Producent smartfonów zamierza wejść na nowe rynki europejskie.
mPTech to od października tego roku nowa nazwa polskiej firmy myPhone z grupy kapitałowej TelForceOne. Dawna marka będzie jednak nadal używana do produkowanych przez nią smartfonów.
Spółka ma obecnie jedną czwartą polskiego rynku tanich smartfonów (do stu euro). Od wejścia na rynek w 2012 roku do października tego roku sprzedała w sumie 3 mln telefonów. Zapowiada, że w samym 2017 roku sprzeda 1 mln urządzeń. Mowa jest o sprzedaży bezpośredniej, bez sprzedaży poprzez operatorów telefonii komórkowej.
Smartfony polskiego producenta dostępne są także na kilkunastu rynkach europejskich. Spółka planuje wejście na kolejne – w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
W przyszłym roku do sprzedaży ma trafić nowy model Hammer Patriot w całości zaprojektowany w Polsce.
Źródło: Bankier.pl
Podobne aktualności
Dostawy smartfonów GenAI wzrosną czterokrotnie do 2027 r.
Sztuczna inteligencja stanie się niezbędną funkcją w smartfonach ze średniej i wyższej półki od 2025 r. - według prognozy.
Rynek smartfonów osiągnął już dno i odbije
Modele premium i budżetowe powinny lepiej się sprzedawać w br.
Ok. 1,8 tys. zł za smartfona w 2024 roku
„Dobra wiadomość jest taka, że konsumenci są skłonni płacić więcej za swoje telefony" - twierdzi dyrektor.