Od 1 stycznia 2019 r. Agnieszka Rynkowska dołączy do zarządu T-Mobile Polska jako dyrektor pionu B2B. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie. Przez wiele lat była związana z Microsoftem. Przez ostatnie 5 lat pełniła funkcję członka zarządu spółki oraz dyrektora marketingu & operacji, a wcześniej dyrektora ds. strategii biznesowej.

Wcześniej przez prawie 7 lat (2006 – 2012) pracowała w Microsofcie na różnych stanowiskach kierowniczych. Była m.in. dyrektorem dywizji Microsoft Office, pełniła funkcje menedżerskie w marketingu.

Agnieszka Rynkowska była związana również z Philips Lighting jako dyrektor marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (2012 – 2013). Wcześniej pracowała w PTK Centertel (obecnie Orange) i Ericssonie.

Agnieszka Rynkowska jest absolwentką Politechniki Warszawskiej.

Od 9 miesięcy segmentem biznesowym T-Mobile kieruje Piotr Markowski. Będzie pełnił tę rolę do 31 marca 2019 r., wspierając Agnieszkę Rynkowską w pierwszych miesiącach jej obecności w spółce.

Po 1 kwietnia 2019 r. Piotr Markowski obejmie nowoutworzone stanowisko Transformation Officera, odpowiedzialnego za efektywność operacyjną firmy i uproszczenie procesów. Podlega bezpośrednio prezesowi zarządu T-Mobile Polska.