Do zespołu AMD dołączył Adam Dyszkiewicz, który objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży w kanale serwerów w regionie Europy Wschodniej. Będzie odpowiadał za sprzedaż rozwiązań AMD dla centrów danych, w szczególności procesorów Epyc.

Do jego obowiązków należeć będzie m.in. rozwój współpracy AMD z partnerami w kanale sprzedaży oraz bezpośrednie wsparcie dla rozwiązań budowanych w oparciu AMD Epyc u klientów.

Adam Dyszkiewicz ma ponad 18 lat doświadczenia w branży IT na stanowiskach obszarze sprzedaży, zarządzania produktem i marketingu. Poprzednio przez 3 lata był Business Development Managerem w Lenovo. Odpowiadał m.in. za wsparcie dużych przedsiębiorstw i sektora publicznego oraz biznes rozwiązań i usług (przetwarzanie brzegowe, rozwiązania do współpracy, AR). Wcześniej 11 lat spędził w Fujitsu, odpowiadając m.in. za strategiczne relacje w biznesie data center z dystrybutorami, partnerami i klientami końcowymi.

Neil Spicer

Zmiany na globalnych stanowiskach w AMD

Neil Spicer został korporacyjnym wiceprezesem AMD ds. globalnej sprzedaży w kanale urządzeń klienckich, graficznych i OEM. Jego pozycja będzie kluczowa dla nadawania strategicznego kierunku rozwoju w tych obszarach. Speicer w firmie jest od 14 lat. Dotąd odpowiadał za globalną sprzedaż komponentów AMD dla producentów OEM.

Omar Fakhri

Omar Fakhri awansował na stanowisko korporacyjnego wiceprezesa ds. globalnego kanału sprzedaży komponentów. Będzie teraz odpowiadał bezpośrednio przed Neilem Spicerem za biznes związany z procesorami Ryzen i kartami graficznymi Radeon.