Paweł Filipowicz od lipca br. kieruje w Deloitte praktyką SAP w Polsce i Europie Środkowej. Wcześniej w IBM jako senior partner w latach 2014 – 2018 odpowiadał za strategię cyfrową w regionie CEE oraz usługi Global Business Services w Polsce, krajach i regionie CEE. Od 2001 do 2014 r. zajmował się sektorem dystrybucji w IBM Global Business Services. Poprzednio pracował dla PwC i Arthur Andersen. Realizował średnie i duże projekty wdrożenia rozwiązań SAP w Europie Środkowej i Wschodniej. Specjalizuje się również w usługach związanych z transformacją cyfrową.

Deloitte powiększył również zespół strategii, do którego dołączył Michał Pieprzny. Ma doświadczenie m.in. w zakresie cyfryzacji POS, komunikacji wielokanałowej, analityki. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym w jednej z firm oferujących programy lojalnościowe.

Nowe osoby wzmocniły dział konsultingu. Deloitte wyjaśnia, że rośnie zainteresowanie klientów wsparciem specjalistów w zakresie nowych technologii.  

– W ostatnich latach znacząco zwiększyliśmy przychody z usług związanych z nowoczesnymi technologiami. Będziemy nadal wzmacniać ten segment – zapowiada Andrzej Lachowski, partner zarządzający w dziale konsultingu Deloitte.