Nowa oferta BPO (Business Process Outsourcing) Xeroksa obejmuje zarządzanie relacjami z klientami, outsourcing finansów i księgowości, przetwarzania danych, zarządzania kapitałem ludzkim oraz outsourcing IT. Klienci firmy już wcześniej mogli korzystać z outsourcingu druku i zarządzenia dokumentami. Dzięki fuzji z ACS mają możliwość dodania nowych usług. Xerox chce zawojować rynek spójną, rozbudowaną ofertą, przeznaczoną dla firm i administracji publicznej. Producent zapewnia, że dzięki efektom synergii może zaoferować klientom niższą cenę i krótszy czas wdrożenia.

Według Kingi Piecuch z zarządu Xeroksa już teraz około 60 proc. przychodów polskiego oddziału Xerox pochodzi z outsourcingu. Oferując usługi BPO koncern liczy na znaczące przychody z rynku outsourcingu procesów biznesowych, którego wartość w 2010 r. wyceniano na 4 mld zł (według MillwardBrown SMG/KRC).