„Ponownie rozpoczynamy współpracę z firmą AB. Xerox w Polsce od wielu lat sprzedawał swoje produkty do kanału partnerskiego, opierając się na współpracy z trzema dystrybutorami. Teraz, po kilku miesiącach przerwy wracamy do tego modelu” – poinformowała Anna Dębowska, Distribution Manager Xerox Polska.

Xerox dołączył do portfolio marek globalnych, które w regionie CEE są dystrybuowane są przez grupę AB.

Odnawiając partnerstwo z AB producent urządzeń drukujących i usług zarządzania drukiem realizuje strategię rozwoju, która zakłada rozszerzenie działalności dystrybucyjnej na rynku lokalnym.

W tym roku funkcję wiceprezesa Xeroxa ds. operacyjnych w regionie EMEA objął Jacques-Edouard Gueden. Wśród celów, jakie stawia, jest m.in. zwiększenie przychodów w zakresie istniejących i nowych technologii Xerox, w tym oprogramowania, finansowania i innowacji, takich jak przemysłowy internet rzeczy i druk 3D.

W ostatnim czasie doszło także do zmian personalnych w Xerox Polska.

Dyrektorem generalnym został Yulian Grigorow.

Za sprzedaż bezpośrednią i pośrednią odpowiada ohecnie Sylwia Adamczyk.