x-kom zainwestował w startup
“Widzimy duży potencjał, nie tylko krajowy, ale też zagraniczny” - komentuje szef x-komu.
X-kom wszedł w nowy biznes.
X-kom zainwestował w Pomelody, polski startup tworzący muzykę dla dzieci. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę sklepu internetowego, rozszerzenie oferty produktowej, rozwój aplikacji mobilnej i ekspansję zagraniczną. Nie ujawniono wartości inwestycji. Oprócz wsparcia finansowego inwestycja zakłada także współpracę strategiczną i operacyjną.
X-kom podaje, że Pomelody notuje trzycyfrowe tempo wzrostu przychodów r/r. Spółka działa od 2013 r.
“Widzimy w Pomelody duży potencjał, nie tylko krajowy, ale też zagraniczny” – komentuje Michał Świerczewski, prezes x-komu.
Pomelody inwestuje w projekty badawczo-rozwojowe. Niedawno firma zdobyła dotacje w wysokości 800 tys. zł na rozwój kolejnej aplikacji.
X-kom w 2019 r. osiągnął sprzedaż w wysokości 1,84 mld zł (danych za 2020 r. jeszcze nie opublikowano).
Podobne aktualności
Synology: nagrody dla partnerów i nowości
Na Synology Media Event 2023 producent przedstawił nowości w ofercie i nagrodził polskich partnerów.
x-kom: 2,9 mld zł sprzedaży, 3-krotny spadek zysku
Rosnące koszty detalisty mocno obniżyły rentowność. Marża zeszła poniżej 1 proc.
x-kom: 2,8 mld zł sprzedaży, niższa marża
Wyniki pozwalają ze spokojem planować dalszą ekspansję - stwierdza zarząd.