x-kom odwołał horror
"Działania i idee, które prezentuje Jaś Kapela, są sprzeczne z wartościami naszej firmy i stanowczo się od nich odcinamy" - oświadczył detalista.

Nie doszło do planowanej premiery.
W czwartkową noc (25.11) x-kom planował premierę filmu „Czarny piątek” w ramach kampanii związanej z black week. Zapowiadano go jako „krótkometrażowy horror osadzony w realiach nowych technologii”. Autorem scenariusza i odtwórcą jednej z ról jest Jaś Kapela.
Wczoraj x-kom poinformował, że premiera filmu „Czarny piątek” została odwołana.
„Powodem tej decyzji jest błędny wybór, przez nas, jednego z uczestników projektu. Decyzja o zaangażowaniu Jasia Kapeli była nieprzemyślana i niepoparta wystarczającą analizą. Działania i idee, które prezentuje Jaś Kapela, są sprzeczne z wartościami naszej firmy i stanowczo się od nich odcinamy. Obiecujemy, że wprowadzimy zmiany, które uniemożliwią wystąpienie podobnej sytuacji w przyszłości. Bierzemy odpowiedzialność za nasz błąd. Przepraszamy.” – zakomunikowała firma.
„Mój horror okazał się tak strasznie antykapitalistyczny, że aż zakazany” – skomentował na Twitterze Jaś Kapela. W mediach społecznościowych ostro krytykowano sieć za współpracę z kontrowersyjną postacią.
Kapela o projekcie filmu dla x-komu informował kilka dni temu: „Pomysł wziął się stąd, że broniłem opłaty reprograficznej, którą x-kom musiałby płacić (…), więc ma to być sposób pokazania, że choć woleliby jej nie płacić, to doceniają twórców”.
Lewicowy aktywista i publicysta stał się szerzej znany po udziale w programie Krzysztofa Stanowskiego Hejt Park, gdzie na wizji zainkasował na swoje życzenie 700 zł za udział w programie (na YouTube ma 3,7 mln wyświetleń). W środę na Twitterze stwierdził: „ja też obrażam @Straz_Graniczna prawie codziennie i nikt mnie nie zwalnia”, nawiązując do sprawy Barbary Kurdej – Szatan. Po odwołaniu premiery horroru skomentował swój wpis: „mówisz, masz xD muszę chyba zacząć uważać o co proszę, bo wszystko się spełnia”.
Podobne aktualności
x-kom: 2,8 mld zł sprzedaży, niższa marża
Wyniki pozwalają ze spokojem planować dalszą ekspansję - stwierdza zarząd.
Samsung nagrodził polskich partnerów
Podczas dorocznego wydarzenia Channel Meeting producent uhonorował 10 polskich partnerów.