Wzrosty mimo trudnej sytuacji
12 października odbyło się kolejne spotkanie partnerów Azlana. Dystrybutor notuje wzrost obrotów mimo osłabionej koniunktury rynkowej.
Kolejna edycja spotkania partnerów Azlana, która odbyła się 12 października 2011 r., tradycyjnie rozpoczęła się od prezentacji Grzegorza Bartoszcze, dyrektora Azlana w Polsce. Przedstawił on garść danych na temat działalności i osiągnięć Azlana w Polsce i Europie. Na Starym Kontynencie z Azlanem współpracuje 2240 partnerów, generując obrót w wysokości 70 mln euro. Przypomnijmy: Tech Data kupiła brytyjską firmę Azlan będącą VAD-em w 2003 r., zaś w Polsce Azlan zaczął działać w 2008 r. W tym roku dystrybutor zainwestował we własne centrum kompetencyjne, które znajduje się w Warszawie przy Al. Solidarności 117. Ośrodek działa od czerwca 2011 r. Zapewnia on partnerom zdalny dostęp do serwerowni, w efekcie możliwe jest sprawdzanie określonych rozwiązań bez przesyłania sprzętów do testu. Partnerzy Azlana mogą skorzystać ze szkoleń dotyczących głównie cloud computingu, wirtualizacji, monitoringu IP, przechowywania danych, bezpieczeństwa sieci i zasilania. W centrum kompetencyjnym Azlana odbywają się szkolenia dotyczące rozwiązań m.in. następujących producentów: Cisco, IBM, HP, Fujitsu Technology Solutions, VMware, APC, Extreme Networks, Axis Communications. Oprócz tego w ramach Azlan Business Academy odbywają się warsztaty związane z umiejętnościami menadżerskimi (zarządzanie, przywództwo, negocjacje, techniki komunikacyjne, itp.). Harmonogram zajęć można znaleźć pod adresem www.azlan.pl/szkolenia. Azlan odnotowuje wzrost sprzedaży mimo trudnej sytuacji gospodarczej na świecie. Jak podaje dystrybutor jego obroty w zakończonym roku obrachunkowym 2011 r. zwiększyły się o 27 proc., zaś w pierwszych 9 miesiącach 2012 r. – o 23 proc. Podczas minionego Azlan Forum odbyły się prezentacje następujących producentów: Extreme Networks, Cisco, Fujitsu, Microsoft, Brother, Iomega, IBM, HP.
Podobne aktualności
Azlan: program lojalnościowy dla MSP
Oddział Tech Daty uruchomił program lojalnościowy dla dostawców usług zarządzanych (MSP), dotyczący rozwiązań infrastruktury konwergentnej HP.
Potrzeby hiperpołączonego świata
Fujitsu przekonuje, że partnerzy producenta mogą dostarczać klientom wszystko, co potrzebne do działania w świecie postępującej digitalizacji i Internetu Rzeczy.