Avaya i Alcatel-Lucent Enterprise ogłosiły strategiczne partnerstwo. Przewiduje udostępnienie rozwiązań Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) globalnym klientom ALE, a rozwiązań sieciowych ALE klientom Avaya na całym świecie.

Avaya zapowiada zaoferowanie swoim klientom rozwiązań sieciowych Alcatel-Lucent Enterprise, które obejmują pełne spektrum korporacyjnych technologii przewodowych i bezprzewodowych z platformą chmurową, dostarczając analitykę IoT, rozwiązania do cyfrowych przepływów pracy, bezpiecznej łączności mobilnej i automatyzacji sieci.

ALE zyskuje dostęp do rosnącego grona firm, które potrzebują wsparcia w strategii migracji do chmury. Będzie dostarczać usługi CCaaS od Avayi zwiększając zasięg rozwiązań Digital Age Networking, co pozwoli firmie współpracować z partnerami branżowymi. Ma ponad 1 mln klientów i 3 tys. partnerów.

„Ogłoszone partnerstwo jest wysoce komplementarne. Stwarza klientom Avaya i ALE możliwość szybszej migracji do chmury poprzez wdrożenie chmurowych technologii światowej klasy” – zapewnia Jim Chirico, prezes i CEO, Avaya.

Zeus Kerravala, założyciel i główny analityk w ZK Research, uważa, że kombinacja zarządzania IoT i szerszej oferty korporacyjnych rozwiązań sieciowych ALE w połączeniu z OneCloud zapewni klientom większe możliwości w zakresie tworzenia przyszłości pracy, łączenia wszystkich elementów przedsiębiorstwa i przedstawienia uniwersalnej oferty klientom.