W ekscytującej rywalizacji na 16 torach warszawskiego klubu Arco wzięli udział producenci – partnerzy dystrybutora – oraz drużyna ABC Daty (startowała poza konkurencją). Ekipy pojawiły się w mocnych składach – z menedżerami z kierownictwa polskich oddziałów, zaś zarząd ABC Daty poprowadził do boju sam prezes Norbert Biedrzycki. Imprezie przyświecał szczytny cel: nagrodą główną był czek na 6 tys. zł, który zwycięska reprezentacja przekazywała do wybranego domu dziecka (oprócz tego dla najlepszych zawodników przygotowano nagrody indywidualne). Wszystko fundowała ABC Data.

Zawody składały się z dwóch rund. W każdej z nich zawodnicy mieli po 10 prób strącenia kręgli. Na półmetku liderem było Lenovo, ale po zaciętej walce Mikołajkowy Turniej Bowlingowy ABC Daty wygrała drużyna APC by Schneider Electric, wyprzedzając Lenovo. Na podium zmieścili się także reprezentanci Intela. W klasyfikacji indywidualnej zwyciężył Jarosław Luber z APC. Tuż za nim uplasowali się Marcin Różański z Logitecha i Tomasz Szewczak z Lenovo.

Ufundowany przez ABC Datę czek o wartości 6 tys. zł zwycięska ekipa APC by Schneider Electric zdecydowała się przekazać na rzecz Ośrodka Wspomagania Rodziny – Domu Dziecka nr 1 w Warszawie.

Gratulujemy zwycięzcom! W tych zawodach nie było przegranych. W rozmowach z nami goście podkreślali, że świetnie się bawią, a takiej imprezy w branży jeszcze nie było. Turniej był wyjątkową okazją do spotkania, integracji i wspólnej zabawy w licznym gronie producentów (z których niektórzy na co dzień konkurują ze sobą na rynku), do tego w szlachetnym celu – pomocy potrzebującym. ABC Data zamierza powtarzać tę inicjatywę. Będzie okazja do rewanżu na kręgielni!

W turnieju uczestniczyły następujące drużyny: Acer, APC, Asus, Canon, Cisco, Dell, HP, Intel, Lenovo, Logitech, Microsoft, Samsung, Symantec, TP-Link, Xerox.

Patronem medialnym imprezy był CRN Polska.