Wsparcie serwisowe dla CTX-ów
AB, wyłączny dystrybutor CTX-a, przedstawił nowy program wsparcia serwisowego dla resellerów. Nowa ogólnopolska karta gwarancyjna zwalnia autoryzowanych dilerów z obsługi serwisowej
AB, wyłączny dystrybutor CTX-a, przedstawił nowy program wsparcia serwisowego dla resellerów. Nowa ogólnopolska karta gwarancyjna zwalnia autoryzowanych dilerów z obsługi serwisowej. Uszkodzone monitory są odbierane bezpośrednio od użytkownika końcowego. Reklamacje użytkownicy końcowi mogą zgłaszać do dystrybutora. AB pokryje wszystkie koszty transportu w przypadku korzystania z usług spedycyjnych Spedpolu. W celu usprawnienia wsparcia technicznego uruchomiona została także infolinia (0-801) 30-78-96.
Podobne aktualności
Pojemność hiperskalowych centrów danych podwoi się w ciągu 4 lat
Co roku ruszy 120–130 nowych obiektów. "Wszystkie linie trendu zmierzają ostro w górę" - twierdzi analityk.
Spadek rynku rozwiązań do bezprzewodowej prezentacji. Rośnie konkurencja
Popularność konferencji bezprzewodowych (WCF) jest wyzwaniem dla dominacji rozwiązań do bezprzewodowej prezentacji (WPS).