W ub.r. Wortmann w skali globalnej wypracował ponad 700 mln euro obrotów, o 8 proc. więcej (ponad 50 mln euro) niż w 2016 r. "W Polsce wypracowaliśmy szczególnie wysoki wzrost przychodów" – twierdzi lider korporacji, Siegbert Wortmann. Nie podaje jednak danych dla naszego kraju. Zapewnia natomiast, że firma wzmocniła swoją pozycję poza Niemcami – obroty w core biznesie wypracowane za granicą we współpracy z resellerami i integratorami wzrosły w ub.r. o 22 proc. Podając wyniki za I poł. 2017 r., Wortmann twierdził, że polski oddział przekroczył wartość obrotu za cały 2016 r.

W skali globalnej Wortmann zwiększył sprzedaż zarówno marek własnych, jak i w dystrybucji. "Mimo trudnej sytuacji na rynku przekroczyliśmy nasze cele" – twiedzi Siegbert Wortmann. Zapewnia przy tym, że firmie udało się zwiększyć przychody, mimo że konsekwentnie rezygnuje ze "sprzedaży za wszelką cenę" i koncentruje się na rentowności biznesu. Nie ujawnił jednak kwoty zysków.