Z początkiem maja br. Wojciech Zaskórski objął stanowisko General Manager w Lenovo Polska. Będzie odpowiadać za całokształt działań firmy, w tym zarządzanie sprzedażą, rozwijanie i wzmacnianie pozycji marki oraz portfolio jej produktów i usług przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych na polskim rynku.

Nowy General Manager w Lenovo Polska będzie raportował do Ivana Bozeva, dyrektora generalnego odpowiedzialnego za kraje Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Dotychczas od lipca ub.r. tymczasowo pełnił on rolę szefa polskiego oddziału po odejściu z firmy Andrzeja Sowińskiego (który w międzyczasie został szefem HP Inc. w Polsce).

Wojciech Zaskórski jest związany z rynkiem od ponad 20 lat. Ostatnio pełnił funkcję Enterprise Business Division Director w Samsung Electronics Polska.

Przez ostatnie 5 lat zarządzał biznesem produktów IT marki Samsung w Europie Środkowej. W strukturze firmy zajmował też stanowisko kierownicze Head of Solutions and Product Marketing.

Wcześniej pracował w Sygnity (2010 – 2014), gdzie nadzorował wdrożenia rozwiązań wykorzystanych m.in. w sektorze publicznym oraz bankowym. W latach 1999 – 2011 był w zarządzie IT Scania CV.

Wojciech Zaskórski jest absolwentem wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wojskowej Akademii Technicznej, gdzie uzyskał tytuł doktora nauk o bezpieczeństwie informacyjnym.

Ukończył także studia Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz szereg studiów podyplomowych.

„Jestem skoncentrowany na systematycznej realizacji naszej strategii i wspieraniu dalszego rozwoju marki, który umożliwi nam urzeczywistnianie tej wizji i tym samym oferowaniu wszystkim użytkownikom inteligentniejszych technologii” — mówi Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.