Zdaniem szefa Consumer Electronics Division, BK Yoona, Samsung to obecnie jedyna firma, która może zaoferować swoim klientom sieć połączonych ze sobą urządzeń ze wszystkich segmentów elektroniki użytkowej. W tym kierunku ma rozwijać się oferta firmy. Będą wdrażane nowe rozwiązania, takie jak AllShare Play (umożliwia przesyłanie i współdzielenie treści multimedialnych pomiędzy urządzeniami Samsunga, np. zapisanych w pamięci laptopa, tabletu, telewizora, aparatu fotograficznego), Family Story (album ze zdjęciami z opcją pokazu slajdów na dużym ekranie), Media Hub z filmami i programami telewizyjnymi.

Do oferty wejdą m.in. nowe telewizory Samsung Smart TV, takie jak ES8000 LED TV z dwurdzeniowym procesorem i dostępem do Internetu, umożliwiającym uruchomienie wielu aplikacji. Firma ma dostarczać także sprzęt sterowany głosem i gestami (opcja Smart Interaction – głosowo można np. uruchomić wyszukiwarkę internetową i wybrać hasło). Funkcja Smart Content umożliwi użytkownikom wybór treści. Obecnie dostępnych jest ponad 1400 aplikacji.

Producent zapowiedział powiększenie oferty urządzeń przenośnych, które mają przyciągnąć klientów wydajnością, połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą. W 2012 r. wejdą na rynek pierwsze ultrabooki (13,3 i 14-calowy) oraz wyróżniające się smukłą sylwetką notebooki z serii 9. Według producenta mają najcieńsze obudowy wśród oferowanych na rynku 13- i 15-calowych maszyn (odpowiednio 14,9 i 12,9 mm grubości, waga 1,49 i 1,19 kg). Większy laptop wyposażono w RAM do 8 GB i dysk SSD o pojemności 128 GB. W celu łatwiejszej obsługi załączone oprogramowanie umożliwia dodawanie skrótów klawiaturowych i zapamiętywanie gestów touchpada. Z kolei nowy tablet Galaxy Tab 7.7, to według producenta najsmuklejszy i najlżejszy model z systemem Honeycomb (0,79 cm grubości i mniej niż 0,35 kg wagi).

Firma zaoferuje także sprzęt AGD z dostępem do sieci bezprzewodowej, taki jak czterodrzwiowa chłodziarka French Door z dotykowym 8-calowym ekranem LCD.