Według wstępnych danych obroty Acera w II kw. br wyniosły w przeliczeniu 2,71 mld dol., z tego niemal połowa (1,22 mld dol.) przypadła na czerwiec, w którym nastąpił duży wzrost sprzedaży –  o 43 proc. w porównaniu z majem. Natomiast w odniesieniu do kwietnia czerwcowe obroty były prawie dwukrotnie wyższe. Rosnąca sprzedaż nie odbiła się negatywnie na profitach – producent spodziewa się, że marża brutto za II kw. była wyższa niż w I kw. 

Acer informuje o rosnącym zainteresowaniu ofertą usług w chmurze – Build Your Own Cloud (BYOC), choć nadal generuje ona niewielką część obrotów firmy. Zamierza ją intensywnie promować wśród przedsiębiorców, na początek w Azji. Strategia Acera zakłada większe zróżnicowanie biznesu, czemu ma towarzyszyć rozwój chmurowej oferty oraz segmentu mobilnego. Firma nadal chce odgrywać znaczącą rolę na rynku komputerów. Według IDC w II kw. br. sprzedaż PC Acera spadła o 2,5 proc. rok do roku, a według Gartnera – o 7 proc. Tak czy inaczej jest lepiej niż w ub.r., kiedy to firma notowała spore, dwucyfrowe spadki, aczkolwiek nadal są one większe, niż średnia dla światowego rynku (odpowiednio wg IDC i Gartnera: -1,7 proc. i +0,1 proc. w II kw. br.). Według założyciela Acera Stana Shiha, ostatnio rozwój firmy hamuje niedobór wykwalifikowanej kadry. W związku z tym ruszył program naboru fachowców.