WD poszerzył program partnerski
Producent wprowadził nowości w programie myWD, przeznaczonym dla dostawców usług zarządzanych (MSP – Managed Service Providers), VAR-ów i integratorów.
Udostępniono nową witrynę programu myWD. Pojawiły się w niej coraz popularniejsze produkty, takie jak NAS-y, rozwiązania do monitoringu i centrów danych. Są także materiały marketingowe dostosowane do specyfiki branży. Witryna udostępnia szkolenia online i system punktów umożliwiający partnerom zdobywanie nagród za zakupy produktów WD od autoryzowanych dystrybutorów. Partnerzy WD mogą uzyskać do 40 proc. zniżki na zakup produktów objętych programem do celów prezentacji, testów lub na własny użytek.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.