Warsztaty Digital Signage dla resellerów
To jedyne wydarzenie branży DS w Polsce, w trakcie którego eksperci podzielą się swoja wiedzą formie prezentacji, warsztatów i zajęć praktycznych.

Z inicjatywy Polish Digital Signage Association, które zrzesza największe firmy z branży, w dniu 13 września w Warszawie odbędą się specjalistyczne warsztaty dla resellerów i integratorów poświęcone tematyce DS. To idealne miejsce dla wszystkich, którzy planują pogłębić swoją wiedzę i zainwestować w sprzedaż takich systemów.
Jak zapewnia Mariusz Orzechowski, prezes PDSA, warsztaty Digital Signage Reseller to jedyne wydarzenie sektorze DS w Polsce, w trakcie którego eksperci branżowi podzielą się swoją wiedzą w formie prezentacji, warsztatów i zajęć praktycznych.
W programie spotkania jest m.in.:
• projektowanie systemów DS
• nośniki dla DS – dlaczego monitor a nie TV? Kiedy warto użyć projektorów? LED – nowy biznes dla resellera
• wbudowane media playery w monitorach vs zaawansowane systemy CMS
• jak wybrać właściwy player: PC z systemem Windows, Android, Raspberry Pi
• monitory dotykowe, na co zwracać uwagę w DS
• interakcja to nie tylko rozwiązania dotykowe – omówienie nowoczesnych technologii wspomagających systemy DS
• systemy montażu, kioski, wayfindery – dlaczego warto wybrać dane rozwiązania?
• kontent – dlaczego jest tak ważny i czy to biznes dla resellera?
• różne modele biznesu – cloud, serwer/player, SaaS
• AR, AI, Omnichannel – nowe trendy w DS
• serwis i utrzymanie w ruchu systemów DS
• omówienie ciekawych case studies
W trakcie warsztatów odbędą się również praktyczne sesje hands on, podczas których uczestnicy dowiedzą się m.in. jak tworzyć projekt systemu DS, zarządzać playlistą i kontentem DS, czy połączyć system z interaktywnymi sensorami.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Więcej informacji można znaleźć na www.reseller.digitalsignagetrends.pl.
CRN Polska jest patronem medialnym wydarzenia.
Podobne aktualności
Duże ekrany zaświecą za 18 mld dol.
Rynek wielkoformatowych wyświetlaczy (LFD) zabłyśnie jeszcze jaśniejszym blaskiem w najbliższych latach. Wydatki klientów będą rosły.
Rynek Digital Signage przełamie pandemiczny kryzys
Nadchodzą dobre lata dla biznesu Digital Signage. Rynek będzie co roku rósł w dwucyfrowym tempie- według prognozy.