Według PB w 2010 r. Vobis miał 19 mln zł straty, a po trzech kwartałach 2011 r. był 10 mln zł na minusie. Ostatnie trzy miesiące ub. roku również były kiepskie. Z powodu cofnięcia limitu na zabezpieczenie kredytu kupieckiego do 0 zł sieci trudno kupować towary. Próbą przezwyciężenia problemów ma być podział firmy – salony w dobrych lokalizacjach i sklep internetowy zostaną przypuszczalnie przeniesione do spółki z.o.o. o nazwie Vobis Digital, a pozostała część przedsiębiorstwa zmieni profil działalności. 

Vobis Digital został zarejestrowany w końcu 2010 r. Prezesem jest Dariusz Pietraszkiewicz. Według planu podziału Vobisu, który został opublikowany w październiku 2011 r. w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, Vobis Digital jest firmą przejmującą. Plan zakłada m.in., że udziały o wartości nominalnej 5,95 mln zł zostaną przyznane akcjonariuszom Vobisu. Tym samym kapitał zakładowy VD wzrośnie z 50 tys. zł do 6 mln zł. Według Pulsu Biznesu styczniowe walne zgromadzenia akcjonariuszy (z których jedno już się odbyło), mają zatwierdzić zmiany.

Według Internet Standard w 2010 r. Vobis wypracował 876 mln zł przychodów, z tego 27 mln zł ze sprzedaży online. Internetowe wpływy z 2009 r. oszacowano na 23,5 mln zł.