Veracomp podpisał umowę z IFS Poland. U dystrybutora zostaną wdrożone rozwiązania IFS-u – Finanse, Dystrybucja oraz eBusiness. Umowa obejmuje wdrażanie, szkolenia i obsługę powdrożeniową. Prace nad wdrożeniem systemu rozpoczęły się 1 lipca 2000 roku. Według przedstawicieli Veracompu umowa wpłynie na rozwój usług w zakresie konsultingu informatycznego świadczonych przez dystrybutora.
Wdrażany w Veracomp system ERP firmy IFS składa się z trzech modułów:
IFS Finanse – odpowiada za obsługę finansowo-księgową firmy.
IFS Dystrybucja – moduł zarządzający systemem logistycznym, procesami zakupów i sprzedaży oraz gospodarką magazynową.
IFS eBusiness – internetowy moduł WebKit umożliwiający prowadzenie działalności business-to-business, będący kompletnym rozwiązaniem, w którym partnerzy handlowi Veracomp otrzymają uprawnienia użytkowników systemu. Moduł B2B zostanie uruchomiony 1 marca 2001 roku. W tej chwili przeprowadzane są ostanie testy i modyfikacje modułu, a partnerzy firmy korzystają z dotychczasowego systemu sprzedaży przez Internet (V-ZAM).