Veracomp: rebranding w tym roku
Po włączeniu Veracomp do grupy Exclusive Networks w ciągu roku zostanie przeprowadzony proces rebrandingu. Przejęty biznes zachowa autonomię.
„Zamierzamy kontynuować rozwój biznesu w modelu zapewniającym dużą autonomię oraz swobodę współpracy” – zapowiada Mariusz Kochański, który będzie kierował nowym regionem Exclusive Networks CEE.
Veracomp sfinalizował sprzedaż całej swojej grupy dystrybucyjnej firmie Exclusive Networks. Umowa w tej sprawie została podpisana we wrześniu, a zamknięcie transakcji było uzależnione od kilku warunków, w tym zgody Komisji Europejskiej.
W ciągu 2021 r. zostanie przeprowadzony proces rebrandingu, ale już teraz Veracomp działa jako klaster Exclusive Networks CEE.
Veracomp jest dystrybutorem obecnym w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Mariusz Kochański jako prezes Veracomp – Exclusive Networks Poland SA będzie kierował nowym regionem Exclusive Networks CEE, podlegającym Gerardowi Allisonowi, SVP EMEA.
„Zamierzamy kontynuować rozwój biznesu w modelu zapewniającym dużą autonomię oraz swobodę współpracy – to podejście przekonało nas do wejścia w skład grupy Exclusive Networks. Chcemy zapewniać partnerom dostęp do innowacji oraz profesjonalne wsparcie naszego zespołu, bazując na własnych doświadczeniach i wiedzy dystrybutora obecnego na pięciu kontynentach” – komentuje Mariusz Kochański.
„Ostatnie miesiące to okres bardzo dynamicznego rozwoju Exclusive Networks na świecie. Staramy się inwestować w firmy, które doskonale rozumieją lokalne potrzeby. Włączenie Veracomp do naszych struktur jest jednym z najważniejszych elementów ekspansji zgodnej z tą strategią. W ten sposób zyskujemy unikatową szansę na sukces w Europie Środkowo-Wschodniej. Z pewnością wykorzystamy mocne fundamenty biznesowe i spójną kulturę organizacyjną Veracomp, która sprawdziła się w 19 krajach tego regionu” – ocenia Jesper Trolle, CEO Exclusive Networks.
Veracomp powstał w 1991 r. W ofercie ma produkty i rozwiązania ponad 140 producentów. W 2019 r. w ujęciu skonsolidowanym Veracomp SA osiągnął 1,27 mld zł przychodów i 28 mln zł zysku netto.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.