Veeam: „backup dogorywa”
W I kw. br. spółka odnotowała w Polsce dwucyfrowe wzrosty. „Backup dogorywa i nic mu już nie pomoże” – twierdzi Ratmir Timashev, dyrektor generalny Veeam Software.
W minionym kwartale polski oddział Veeam Software wypracował (w ujęciu rok do roku) 69-procentowy wzrost przychodów z zamówień, 81-procentowy wzrost przychodów z zamówień nowych licencji oraz 40-procentowy wzrost przychodów z tytułu odnowień wsparcia technicznego.
Z kolei w skali światowej Veeam osiągnął wzrosł przychodów z zamówień o 24 proc. oraz 75-procentowy z dużych zamówień. Jak podaje spółka, w tym okresie pozyskała blisko 11 tys. klientów. Veeam odnotowuje znaczące wzrosty w chmurze, zwłaszcza na usługi usuwania skutków awarii (Disaster Recovery as a Service, DRaaS).
W ocenie spółki cyfrowa transformacja przedsiębiorstw zwiększa zapotrzebowanie na stałą dostępność usług i danych. Przyczyniła się do wyraźnej poprawy wyników Veeam w I kw. 2016 r.
„Backup dogorywa i nic mu już nie pomoże – twierdzi Ratmir Timashev, dyrektor generalny Veeam Software. – Wszyscy dopominają się o dostępność. W niedawnym badaniu 84 proc. dyrektorów IT przyznało, że w ich organizacji występuje deficyt dostępności – rozbieżność między tym, czego domagają się użytkownicy, a tym, co może zapewnić dział IT”.
Szef firmy spodziewa się podobnego tempa wzrostu w kolejnych kwartałach.
„Dostępność jest kluczem do cyfrowej transformacji – uważa Peter Ruchatz, dyrektor ds. marketingu w Veeam. – Wszystkie organizacje, bez względu na wielkość i branżę, starają się radykalnie zwiększyć swoją wydajność i zadowolenie klientów. W pędzącym naprzód cyfrowym świecie nie ma miejsca ani usprawiedliwienia dla przestojów”.
Podobne aktualności
21 proc. firm nie tworzy kopii zapasowych swoich danych
Za 67 proc. zdarzeń utraty danych odpowiada awaria sprzętu lub oprogramowania – według raportu.
APN Promise dystrybutorem rozwiązań Xopero
Oferta polskiej firmy będzie dostępna poprzez sieć partnerską APN Promise.