Użytkownicy iPhone’ów skarżą Apple’a
Oprogramowanie Wi-Fi w systemie iOS 9 powoduje wyższe koszty połączeń – twierdzi grupa użytkowników iPhone’ów w USA. Domagają się odszkodowania.
Zgodnie z zarzutami asystent Wi-Fi w iOS 9 automatycznie wybiera najlepsze połączenie internetowe, co sprawia, że gdy sygnał WLAN jest słaby, przechodzi na sieć mobilną, zwiększając tym samym pobór płatnych lub objętych limitem danych. Skutkiem według skarżących są wyższe rachunki za telefon. Twierdzą, że taka zmiana następuje bez wiedzy użytkownika. Osoby nie obeznane z systemem nie zdają sobie z tego sprawy albo nie wiedzą, jak wyłączyć asystenta. Zgodnie ze skargą instrukcja na stronie Apple’a jest za krótka i pojawiła się za późno.
Podobne aktualności
Władze USA pozywają Apple’a. Sugestia podziału giganta
Chcą "uwolnienia rynku smartfonów od wykluczającego postępowania Apple'a", obniżenia cen i zmniejszenia opłat dla programistów.
iSpot i Cortland połączyły zespoły B2B
Po przejęciu w ub.r. zakończono połączenie zespołów iSpotu i Cortlanda obsługujących klientów instytucjonalnych.