UOKiK wirtualizuje się, oferta za prawie 1 mln zł
W przetargu na zakup i wdrożenie systemu wirtualizacji wykonawca przekroczył oczekiwania cenowe UOKiK.
UOKiK ogłosił przetarg na zakup i wdrożenie systemu wirtualizacji. Przygotował na ten cel 750 tys. zł brutto, jednak zgłosił się tylko jeden wykonawca z droższą ofertą. Krakowska spółka AB Systems zaproponowała wykonanie zamówienia za blisko 972 tys. zł.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie systemu wirtualizacji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz z dostawą oprogramowania i urządzeń niezbędnych do wdrożenia i eksploatacji systemu.
UOKIK potrzebuje 3 serwerów rack, pozwalających na instalację minimum 2 procesorów 12-rdzeniowych, 8 dysków 2,5 cala oraz minimum 3 TB RAM.
Do tego chce kupić macierz dostosowaną do dysków SSD, HDD 10k i HDD 7,2k RPM, z interfejsami SAS 12 Gbps. Urządzenie ma umożliwić rozbudowę do co najmniej 250 napędów, bez potrzeby wymiany kontrolerów. Moduł kontrolerów ma posiadać możliwość instalacji minimum 24 dysków 2,5-calowych, tyle samo każdy dodatkowy moduł (lub 15 dysków 3,5-calowych). Macierz musi umożliwiać utworzenie wolumenu LUN o rozmiarze minimum 16 TB i systemu plików minimum 16 TB.
Wykonawca ma dostarczyć licencje oprogramowania wirtualizacji na 6 fizycznych procesorów. UOKiK zamierza stworzyć klaster z trzech fizycznych serwerów, zarządzany przez VMware vCenter 6.
Na liście zakupów urzędu jest także system Windows Server – 1 komplet z licencją Data Center 2019 na 3 serwery z dwoma 12-rdzeniowymi CPU i 150 szt. licencji CAL do Windows Server 2019.
Usługi, jakie ma zapewnić wykonawca, obejmują m.in. instalację i konfigurację serwerów i macierzy, konfigurację sieci SAN w oparciu o przełączniki Brocade 6505, które posiada UOKiK, instalację hypervisorów, konfigurację adresacji TCP/IP, DNS, NTP, sieci zarządzania, skonfigurowanie połączeń do macierzy dyskowej i in. Przewidziano również szkolenia.
Podobne aktualności
31 mln zł kary dla Amazona od UOKiK
Prezes UOKiK nałożył karę na Amazona za wprowadzanie konsumentów w błąd. Nieprawdziwe informacje o dostępności produktów i terminach dostaw – to kwestionowane praktyki.
Zarzuty UOKiK wobec Vectry
Operator podwyższał klientom opłaty abonamentowe powołując się na wskaźnik inflacji.
Dahua odwoła się od decyzji UOKiK
"Nie zgadzamy się z oceną postępowania" - oświadczyła spółka.