Zmiany w strukturze firmy są związane z rozbudową portfolio usług i poszerzeniem grupy klientów.

Aleksander Łapiński, nowy Sales Engineer, dotychczas pracował w Sitelu (od 2004 r.) na stanowiskach IT Managera, menedżera odpowiedzialnego za bezpieczeństwo danych oraz specjalisty IT. Wcześniej był administratorem w TP Internet, pełnił także funkcję konsultanta policji (wydziału do walki z przestępczością gospodarczą). W swojej karierze zawodowej zdobywał doświadczenie m.in. we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych, tworzeniu infrastruktury bezpieczeństwa danych oraz koordynacji procesu migracji na nowe systemy zabezpieczeń.

Jan Raszewski, Major Account Manager, w branży IT pracuje od 25 lat. Jest specjalistą w zakresie obsługi kluczowych klientów, zarządzania projektami, tworzenia i rozbudowy sieci sprzedaży. Przed przejściem do Trend Micro był Ogólnopolskim Koordynatorem ECDL Polskiego Towarzystwa Informatycznego (2008-2009), pracował także na stanowisku Enterprise Account Managera w Symantecu (od 2007 r.). Od 1999 r. przez 8 lat był związany z Bonair, najpierw jako dyrektor ds. handlowych, a potem dyrektor ds. systemów bankowych. Należał również do kadry kierowniczej takich firm jak Dell, Koma, Computer Systems for Business International oraz OZI.

Jan Raszewski jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. 

Na początku września polski oddział Trend Micro przeprowadził się do nowego biura w Warszawie. Obecnie siedziba firmy mieści się w wieżowcu Warsaw Trade Tower przy ul. Chłodnej 51, 00-867 Warszawa. Nowy numer telefonu to (22) 486-34-50, a faksu (22) 486-34-49.

Polski oddział Trend Micro powstał w 2006 roku. Zatrudniał wtedy 2 osoby.