Trend Micro: duże zmiany w programie partnerskim
Według nowych zasad partnerzy będą nagradzani za wyniki finansowe, rozwój biznesu i utrzymanie bazy klientów. Wśród bonusów są niższe marże i rabaty.
W nowym programie przewidziano cztery stopnie partnerstwa: Brązowy, Srebrny, Złoty i Platynowy. Oferta obejmuje takie opcje jak rejestracja transakcji (nagrody finansowe za bliższą współpracę z Trend Micro), specjalizacja (szkolenia i certyfikacje, dotyczące m.in. zabezpieczenia systemów cloud i centrów danych), zniżki i rabaty, kampanie marketingowe, dostęp do portalu partnerskiego.
W zamyśle Trend Micro nowe zasady mają pobudzić firmy do działania. Znacznie rozbudowano system nagród za wyniki finansowe.
– Większość programów partnerskich jest postrzegana jako niewiele więcej niż tabela zniżek, a to prowadzi do biernej strategii zamiast zaangażowania – stwierdza Jarosław Samonek, Country Manager Trend Micro na Polskę – Nasz program podnosi poprzeczkę. Dzięki nowym wyzwaniom i systemowi nagród zwiększy się nasze zaangażowanie we współpracę z dystrybutorami, jak również utrzymana zostanie lojalność dystrybutorów względem producenta.
Według szefa firmy zmienione zasady sprawią, że partnerzy będą współpracować z Trend Micro nad rozwojem działalności przynoszącej regularny dochód. Będą nagradzani m.in. szkoleniami, certyfikatami i konkurencyjnymi marżami.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.