Transakcja za 6,5 mld dol.
Zanosi się na duże przejęcie.
Amerykański producent oprogramowania Salesforce chce przejąć swojego konkurenta – Mulesoft. Firmę wyceniono na 6,5 mld dol. (podawana jest również kwota 5,9 mld dol.). Salesforce jest największym dostawcą systemów CRM (18 proc. globalnego rynku), ale jego miejsce chce zająć SAP. Szef niemieckiej firmy oznajmił niedawno, że w ciągu kilku lat SAP zamierza wyprzedzić Salesforce pod względem wielkości sprzedaży. Mulesoft oferuje rozwiązania do integracji, łączące aplikacje, dane i urządzenia. Jego produkty mogą wspomóc przejście klientów na chmurowe systemy Salesforce'a oraz umożliwić dostarczanie bardziej kompleksowych rozwiązań. Firma działa od 2006 r. Salesforce jest jednym z jej klientów.
Podobne aktualności
„Jest mitem, że Salesforce jest tylko dla dużych firm”
Piotr Lempkowski z Salesforce'a w podcaście CRN Polska obala mity na temat dostawcy. Jak zapewnia, z jego systemów korzystają w Polsce nawet małe firmy, a biznes Salesforce opiera się na współpracy z partnerami. Informuje też, jakie są dla nich kryteria.
Firmy toną w aplikacjach. Jedna organizacja ma ich ponad 1000
Problemy z integracją podnoszą koszty. Dla 36 proc. firm to największe wyzwanie.
O 40 proc. wzrosły koszty nieudanej transformacji cyfrowej
Niepowodzenie digitalizacji staje się coraz droższe dla firm.