Podpisując umowę klient może wynająć komputery, oprogramowanie i zamówić wsparcie w jednej z czterech opcji – podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie TP są m.in. desktopy i laptopy z różnych segmentów cenowych oraz oprogramowanie Microsoftu i Symanteca. Rozliczenie odbywa się w formie abonamentu.

Przykładowo pakiet podstawowy obejmuje desktop z monitorem, programy Windows 7 Professional i Symantec Endpoint Protection oraz wsparcie informatyczne (konfigurację, konserwację, rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne). Taka opcja kosztuje 99 zł netto za miesiąc. Dla porównania w pakiecie prestiżowym można wynająć laptopa o podwyższonych parametrach z tym samym pakietem oprogramowania i wsparcia za 179 zł netto miesięcznie.

Zaoferowano także osobną usługę wsparcia, która obejmuje np. sieci, komputery, drukarki. Np. konfiguracja i utrzymanie komputerów w sieci lokalnej LAN kosztuje 49 zł netto za każde urządzenie zakupione z katalogu TP. Zakres usługi może objąć rozmaity sprzęt, taki jak serwery i kasy fiskalne, a także relokację.

Przedsiębiorcy, którzy korzystają z 'IT dla Firm’, mogą zgłaszać awarie pod bezpłatnym numerem. Jak zapewnił operator, większość problemów jest rozwiązywanych od ręki, a poważniejsze sprawy dział service desk załatwia zdalnie w ciągu 3 godzin (łącząc się ze stacją roboczą klienta). Dopiero jeżeli awarii nie uda się usunąć w ten sposób, u klienta zjawia się serwisant (następnego dnia – zgodnie z zasadami usługi).