Menedżer pokieruje sprzedażą laptopów i telewizorów do partnerów Toshiby w Polsce i siedmiu innych krajach regionu (Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry). Zmiana jest związana z restrukturyzacją firmy. Działy telewizorów i laptopów połączono na poziomie globalnym, co ma poprawić wyniki sprzedaży.

Tomasz Rabiczko zapowiedział, że  chce przede wszystkim umocnić pozycję Toshiby w kanale partnerskim. – Jesteśmy właśnie w trakcie wprowadzania unowocześnionej, rozszerzonej wersji programu Toshiba Partner – mówi menedżer – Dostosowaliśmy go do realiów rynkowych, udoskonaliliśmy najchętniej wykorzystywane moduły, odświeżyliśmy szatę graficzną

Tomasz Rabiczko pracuje w Toshibie od 2006 r., kiedy to został mianowany Regional Marketing Managerem działu notebooków (wcześniej był Dyrektorem Marketingu i Rozwoju Sieci w Karenie). W grudniu 2009 r. awansował na stanowisko Sales Marketing Managera na Polskę.