Toshiba Europe z okazji targów ISE zapewnia o rosnącej popularności rozwiązań Business Display Solutions. Twierdzi, że odnotowała wzrost sprzedaży w najważniejszych sektorach takich jak handel, hotelarstwo i systemy komunikacji wewnętrznej dla dużych firm. Spory popyt odnotowano także w bankach, sieciach salonów samochodowych i dużych sieciach fast food.

Europejska spółka Toshiby twierdzi, że w ciągu minionego roku liczba integratorów wzrosła trzykrotnie, a przychody poszły w górę czterokrotnie. Nie podano kwot.  

Spółka poinformowała, że obecnie współpracuje z 200 integratorami systemów i wyspecjalizowanymi dystrybutorami VAD w Europie. Deklaruje, że w br. zamierza zwiększyć tą sieć o o 50 proc. kładąc nacisk na długoterminowe, strategiczne relacje. 

Kluczem do sukcesu ma być dostarczanie rozwiązań niestandardowych i elastycznych, dostosowywanych do specyficznych potrzeb klientów.

Korporacja jest w trakcie restrukturyzacji, która ma ją wyprowadzić na prostą po aferze księgowej i stratach ostatnich kwartałów. Informacje o ambitnych planach Toshiby w Europie pojawiły się wkrótce po tym, jak japońska centrala korporacji skorygowała w dół prognozę straty netto w aktualnym roku finansowym – koncern zakończy go na rekordowym minusie wielkości ok. 6 mld dol.