Toshiba: 99 proc. klientów w firmach wybiera Windows 7
Zainteresowanie przedsiębiorców sprzętem z Windows 8 jest marginalne – wynika z informacji szefowej marketingu produktów B2B w Toshibie.
Według Cindy Zwerling, B2B product marketing manager w Toshibie, większość klientów biznesowych dopiero co przesiadła się z Windows XP na “Siódemkę” albo jest w trakcie tego procesu, więc na razie nie są oni zainteresowani kolejną zmianą systemu. W firmach Windows 8 pozostaje – zdaniem Cindy Zwerling – „jakimś planem na przyszłość”. Jej zdaniem obecnie Windows 7 jest najlepszym systemem dla klientów biznesowych, dlatego Toshiba instaluje go w swoich produktach.
Menedżerka zauważa jednak, że część użytkowników korporacyjnych korzysta z odłączanych tabletów (jak można się domyślać – hybrydowych konstrukcji z klawiaturą), więc może mieć Windows 8 na takim sprzęcie.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.