Tech Data nawiązała współpracę z Citrus, dodając do swojej platformy sprzedaży online InTouch cyfrowy system reklamowy.  

Dystrybutor przekonuje, że nowe narzędzia pomogą resellerom. Na platformie InTouch będą mogli skorzystać ze spersonalizowanych wyników wyszukiwania, system będzie generował sugestie wyboru produktów i banery reklamowe na podstawie historii ich zakupów i wyszukiwania. Powinno to ułatwić partnerom wybór odpowiednich rozwiązań.

"Wspierani przez najnowszej generacji cyfrowy system reklamowy od firmy Citrus możemy skuteczniej proponować resellerom możliwości uzyskania wysokiej marży" – przekonuje Andy Gass, starszy wiceprezes, Digital and UK & Ireland w Tech Data.

Z kolei dostawcy będą mogli trafniej kierować reklamy do określonych grup klientów. Dostaną do dyspozycji szczegółowe dane analityczne i lepszy wgląd w preferencje użytkowników, co ma im pomóc w prowadzeniu adekwatnych działań reklamowych. Do zarządzania nimi posłużą zautomatyzowane narzędzia chmurowe.

Nowe rozwiązania na platformie InTouch są już dostępne w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Belgii. W kolejnym kwartale mają zostać poszerzone na inne kraje.

CEO Tech Daty, Rich Hume, przekonywał niedawno, że wirtualna dystrybucja, czyli głównie chmurowa, to przyszłość. Wskazał na ponadprzeciętny wzrost obrotów w tym obszarze.