Tech Data: umowa dystrybucyjna z Suunto
Suunto jest producentem zintegrowanych zegarków sportowych, komputerów nurkowych i instrumentów precyzyjnych.
Dzięki nowej umowie dystrybucyjnej Tech Daty partnerzy biznesowi w całej Europie, w tym w Polsce, zyskują dostęp do gamy produktów Suunto. Służą one do uprawiania sportów outdoorowych i fitness.
Według ostatnich badań IDC europejski rynek urządzeń wearable odnotował silny wzrost rok do roku w pierwszym kwartale 2021 r. Oczekuje się, że w latach 2020 – 2025 skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) sięgnie poziomu 12,9 proc. Na wzrost ten wpływa zwiększające się zainteresowanie konsumentów produktami technologicznymi, które łączą się i integrują z aplikacjami sportowymi i rekreacyjnymi innych firm.
Za rozwój sprzedaży produktów Suunto w Tech Data Polska odpowiada Dział Mobile kierowany przez Macieja Jarmińskiego, Business Unit Managera.
Podobne aktualności
Logitech Awards: polscy partnerzy nagrodzeni
Producent uhonorował dystrybutorów, integratorów i osobowości roku 2021