Tech Data ogłosiła paneuropejskie porozumienie z MarketsandMarkets, globalną firmą zajmującą się analizą rynku.

Umowa umożliwi partnerom biznesowym zintegrowanie usług w zakresie badań rynkowych i konsultingu z ofertami dla klientów końcowych. Udostępnione dane mają pomóc menedżerom w rozpoznaniu możliwości generowania przychodów w nowych segmentach oraz w podjęciu trafnych decyzji dotyczących inwestycji w IT, tak aby sprzyjały one rozwojowi biznesu.

Usługa oparta na subskrypcji obejmuje analizę takich kategorii jak sztuczna inteligencja, big data, internet rzeczy, łączność, robotyka, inteligentna produkcja i urządzenia do noszenia.

Dodatkowo klienci mogą uzyskać dostęp do spersonalizowanych usług doradczych ekspertów branżowych.

Partnerzy Tech Daty mogą natomiast mieć dostęp do usług raportowania i doradztwa uwzględniających takie aspekty jak adresowalna analiza rynku docelowego, prioryteryzacja segmentów, benchmarking produktu, zarządzanie przejęciami, identyfikacji możliwości klienta i inne elementy analizy rynkowej.

Transformacja obejmie 50 proc. przychodów

Oczekujemy, że tylko w tej dekadzie każda firma B2B przekształci 50 proc. swoich przychodów. W tym kontekście, dostrzegamy znaczącą szansę w umowie pomiędzy Tech Datą i MarketsandMarkets, żeby pomóc klientom w poruszaniu się po tych zmianach” – mówi Krishnan Chatterjee, COO MarketsandMarkets.

Za popularyzację i sprzedaż usługi Intelligence As-A-Service Marketsandmarkets w Tech Dacie w Polsce i regionie odpowiada Rafał Kupis, Data Solutions & IoT Business Development Manager – East Region.