Tech Data ogłosiła paneuropejskie porozumienie
Nowa usługa wchodzi do oferty.
Umowa umożliwi partnerom wprowadzenie do oferty opartej na subskrypcji usługi Intelligence As-A-Service.
Tech Data ogłosiła paneuropejskie porozumienie z MarketsandMarkets, globalną firmą zajmującą się analizą rynku.
Umowa umożliwi partnerom biznesowym zintegrowanie usług w zakresie badań rynkowych i konsultingu z ofertami dla klientów końcowych. Udostępnione dane mają pomóc menedżerom w rozpoznaniu możliwości generowania przychodów w nowych segmentach oraz w podjęciu trafnych decyzji dotyczących inwestycji w IT, tak aby sprzyjały one rozwojowi biznesu.
Usługa oparta na subskrypcji obejmuje analizę takich kategorii jak sztuczna inteligencja, big data, internet rzeczy, łączność, robotyka, inteligentna produkcja i urządzenia do noszenia.
Dodatkowo klienci mogą uzyskać dostęp do spersonalizowanych usług doradczych ekspertów branżowych.
Partnerzy Tech Daty mogą natomiast mieć dostęp do usług raportowania i doradztwa uwzględniających takie aspekty jak adresowalna analiza rynku docelowego, prioryteryzacja segmentów, benchmarking produktu, zarządzanie przejęciami, identyfikacji możliwości klienta i inne elementy analizy rynkowej.
Transformacja obejmie 50 proc. przychodów
„Oczekujemy, że tylko w tej dekadzie każda firma B2B przekształci 50 proc. swoich przychodów. W tym kontekście, dostrzegamy znaczącą szansę w umowie pomiędzy Tech Datą i MarketsandMarkets, żeby pomóc klientom w poruszaniu się po tych zmianach” – mówi Krishnan Chatterjee, COO MarketsandMarkets.
Za popularyzację i sprzedaż usługi Intelligence As-A-Service Marketsandmarkets w Tech Dacie w Polsce i regionie odpowiada Rafał Kupis, Data Solutions & IoT Business Development Manager – East Region.
Podobne aktualności
MŚP będą chętnie wdrażać firewalle do 2028 r.
Branża zapór sieciowych nowej generacji za 4 lata będzie warta 8,6 mld dol.