Prezesem T-Systems, integratora należącego do T-Mobile Polska, od 1 maja zostanie Mariusz Chochołek. Obowiązki szefa spółki połączy z dotychczasową funkcją dyrektora departamentu sprzedaży TA/LA w T-Mobile. Mariusz Chochołek wcześniej był prezesem Integrated Solutions (2016 – 2017), związany z grupą Orange od 2010 r.

Do zarządu T-Systems wejdzie Paweł Czajkowski – jako dyrektor sprzedaży. Ostatnio, od 2015 r., był wiceprezesem Asseco Data System, odpowiedzialnym za pion infrastruktury. Wcześniej przez 10 lat kierował polskim biurem HP (do czasu podziału korporacji na HP Inc. i HPE).

W zarządzie T-Systems pozostaną Alexander Bartz (dyrektor finansowy) i Dariusz Nawara (Chief Delivery Officer).

Zostanie powołana nowa rada nadzorcza spółki. W jej skład której wejdą: Andreas Maierhofer (szef T-Mobile Polska, jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips.

Zapowiedziano ponadto spore zmiany organizacyjne, obejmujące m.in. rynek B2B. Otóż zespoły odpowiedzialne za najważniejszych klientów biznesowych w T-Mobile Polska będą wspólnie z T-Systems przygotowywać oferty i obsługiwać wybrane organizacje.

Pozostałe departamenty pionu B2B T-Mobile będą funkcjonowały na dotychczasowych zasadach.
Od 1 kwietnia 2018 r. pokieruje nim dyrektor Piotr Markowski, podlegający bezpośrednio prezesowi T Mobile Polska.

Piotr Markowski dołączył do firmy w maju 2016 r., obejmując stanowisko dyrektora marketingu B2C. Jego obowiązki przejmie Piotr Bubak, uprzednio szef działu marketingu post-paid.

W ramach departamentu Customer Experience nowe zespoły zajmą się usprawnianiem procesów.
Zostanie wdrożony nowy model zarządzania siecią sprzedaży, który ma umożliwić menedżerom regionalnym poświęcenie więcej czasu pracownikom sklepów.

Zapowiedziano powołanie jednostki koordynującej strategię cenową. Dzięki połączeniu zespołów analitycznych powstanie jedno centrum kompetencyjne.