Szybko rośnie nowa sieć detaliczna AB
Do sieci franczyzowej Kakto przyłączyło się już 130 partnerów – poinformował dystrybutor.
Kakto powstała w czerwcu 2014 r. Jej oferta obejmuje RTV, AGD, a także sprzęt komputerowy, telefony, foto i in. AB oferuje franczyzobiorcom – obok dostępności produktów – m.in. wsparcie marketingowe. Dystrybutor uruchomił serwis internetowy, w którym klienci mogą zamawiać produkty i odbierać w sklepach Kakto. Według planu z ub.r. do połowy 2015 r. sieć miała liczyć 150 sklepów. Jak widać już w I kw. AB jest bliskie realizacji tego celu.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.