Szefowa kanału partnerskiego Della odchodzi
Niespodziewana zmiana w Dellu. Szefowa globalnego kanału partnerskiego opuszcza firmę po ponad 20 latach.
Joyce Mullen zrezygnowała z funkcji lidera globalnego kanału partnerskiego Dell Technologies (embedded and edge solutions). Pełniła tę funkcję od 2017 r., a z korporacją jest związana od 21 lat. Ze stanowiska odejdzie 14 sierpnia br. Firma poszukuje obecnie jej następcy.
Joyce Mullen zamierza przejść do innej, mniejszej firmy. Jak na razie nie jest natomiast pewna, gdzie zacznie nową pracę – tak wynika z jej komentarza dla amerykańskiego CRN-a.
"Chcę zostać członkiem ścisłego kierownictwa w mniejszej firmie i ponownie sprawić, aby kolejne przedsiębiorstwo stało się naprawdę wspaniałe. Miałam wielkie możliwości w Dell Technologies i jestem za to bardzo wdzięczna, ale chcę to zrobić jeszcze raz w innej firmie” – wyjaśnia Joyce Mullen dla CRN USA.
Odchodząca dyrektor w minionych 21 latach pracowała w różnych działach Della. Do 2017 r. odpowiadała za rozwiązania OEM i IoT jako wiceprezes. Poprzednio była m.in. dyrektorem generalnym ds. światowych sojuszy i oprogramowania, pełniła role zarządcze m.in. w obszarach marketingu, strategii, sprzedaży, usług.
Dell Technologies w swoim I kw. finansowym (luty, marzec i kwiecień) przekroczył oczekiwania – w czasie pandemii i lockdownów osiągnął podobne przychody jak przed rokiem (21,9 mld dol.). Zysk netto spadł o 45 proc., do 182 mln dol., przy wyższej o 1 proc. marży i EBIDTA. Wzrosła sprzedaż w biznesie komputerowym, a spadła w infrastrukturalnym.
W związku z pandemią Dell wycofał się wcześniej z prognozy wyników na aktualny rok finansowy. W maju br. ogłosił zamrożenie płac i zatrudnienia.
Podobne aktualności
180 mld dol. na analizę ryzyka
Wydatki na oprogramowanie i usługi na ten cel wzrosną 3-krotnie w ciągu 5 lat.
Prognoza światowych wydatków na IT w górę. Wzrost o 8 proc.
"Znajdujemy się w roku zwrotnym – po raz pierwszy na doradztwo wydaje się więcej pieniędzy niż na personel wewnętrzny” - mówi wiceprezes.
Microsoft zainwestuje 1,5 mld dol. w firmę AI
To może być przykład, jak amerykańskie firmy próbują odciągnąć inne kraje od chińskiej technologii.