Black Point spodziewa się wzrostu sprzedaży ilościowej na poziomie 3 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem 2012 r. Na przewidywane wyniki producenta największy wpływ ma postępująca od kilku miesięcy dekoniunktura na rynku materiałów eksploatacyjnych.
Black Point zamierza realizować przyjętą strategię. Możliwości odwrócenia tendencji spadkowych producent upatruje również w rozwoju własnej produkcji – w najbliższych miesiącach w fabryce w Bielanach Wrocławskich stanie linia do produkcji atramentów. Jednocześnie trwają prace nad modernizacją linii technologicznej do wytwarzania tonerów do drukarek laserowych. To pozwoli Black Pointowi poszerzyć ofertę produktów i dostosować ją do sytuacji rynkowej.
Grupa planuje rozwijać dystrybucję, zwłaszcza za granicą, tj. w Czechach i Estonii oraz na Węgrzech, Ukrainie, Litwie i Łotwie. Firma planuje również rozwój handlu pustymi kartridżami, m. in. przez wykorzystanie potencjału rynku dalekowschodniego.