TXM textilmerket – sieć 350 sklepów odzieżowych należąca do grupy Redan – miała 11,5 mln zł straty na sprzedaży w I kw. br. Twierdzi, że winny jest przede wszystkim system ERP SAP-a, który spowodował błędy w zatowarowaniu sklepów. Nowe kolekcje dowożono do butików w niewystarczających ilościach albo do niewłaściwych lokalizacji. Część problemów już rozwiązano, ale nadal system nie działa w pełni prawidłowo.

Spółka Itelligence, która współpracowała z TXM, zapewnia, że nie wdrażała systemu w grupie Redan, bo w styczniu 2015 r. firmy zakończyły współpracę. "Grupa Redan podjęła decyzję o samodzielnej realizacji wdrożenia systemu" – utrzymuje spółka.

Według Pulsu Biznesu feralne rozwiązanie wdrażała spółka Prime Global. Prezes Redana nie poinformował, czy będzie domagać się odszkodowania, twierdząc, że na razie koncentruje się na uruchomieniu systemu.