Synology nagrodziło polskich partnerów
Statuetki wręczono w pięciu kategoriach.
Za największy wartościowo projekt zostało nagrodzone MBA System.
Po przerwie spowodowanej pandemią Synology powróciło do stacjonarnych spotkań z partnerami. Tegoroczne wydarzenie Media Event miało miejsce niedaleko Nasielska pod Warszawą. Kulminacyjnym punktem wieczoru było wręczenie nagród partnerom za osiągnięcia na polskim rynku. Przyznano je w pięciu kategoriach.
Nagrody Synology 2022
- Project Value Hero 2022
MBA System
Za największy wartościowo projekt.
2. Project Volume Hero 2022
Storage IT
Za największą ilość i wartość zrealizowanych projektów.
3. Online Partner of the Year 2022
x-kom
Za największe obroty wśród polskich firm online i dobrą współpracę w zakresie handlowym i marketingowym.
4. Interesting Use Case of the Year 2022
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Za ciekawe wdrożenie rozwiązań Synology i ich opis na stronie producenta.
5. Distributor of the Year 2022 – Resellers’ Choice
Konsorcjum FEN
Za najlepszą ocenę partnerów w najważniejszych kategoriach związanych z dystrybucją produktów Synology.
Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!
Ponad 50 proc. udziału w polskim rynku
Podczas Media Event producent przedstawił również nowości, osiągnięcia i plany na polskim rynku.
Według zaprezentowanych danych Synology globalnie sprzedało 10 mln urządzeń od początku istnienia firmy, a w Polsce jest już numerem 1 na rynku NAS z udziałem ponad 50 proc. (dane szacunkowe Synology) i zamierza nadal się rozwijać.
Jedną z nowości jest Ekosystem Synology – zestaw usług świadczonych przez firmę i jej partnerów. Kierunek rozwoju to wzmacnianie kompletnego rozwiązania, obejmującego sprzęt, nośniki, aplikacje i usługi w szerszym niż dotąd zakresie i bezpieczniejsze.
Do priorytetów Synology należy dalsze wzmacnianie bezpieczeństwa rozwiązań. Producent w ramach programu Bug Bounty zaprasza hakerów do pracy nad ulepszaniem bezpieczeństwa produktów i uczestniczy w międzynarodowych konkursach zewnętrznych dla hakerów.
Inny kierunek: rozwój wsparcia serwisowego. Poinformowano o nowych usługach, które będą uruchamiane we współpracy z dystrybutorami.
Firma udostępniła serwis internetowy, który pomaga dobierać sprzęt klientom i przetestować wybór z pomocą inżynierów Synology. Lid wędruje do partnerów.
Partnerzy firmy mogą teraz skorzystać z programu edukacyjnego o nazwie Synology Intensive Training (SIT). Także klienci indywidualni mogą korzystać ze szkoleń i certyfikacji SIT.
Producent wchodzi na nowe rynki. Wśród nich jest high-density storage. Jest już dostępne rozwiązanie z tej kategorii.
Backup, chmura, monitoring…
Wśród obszarów, na których według zapowiedzi Synology zamierza skoncentrować się w przyszłości, jest m.in. tworzenie kopii zapasowych. Usługa Active Backup Suite zostanie poszerzona na MacOS. Jest to rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych z modelem bezlicencyjnym. Obecnie umożliwia bakcup rozwiązań chmurowych, jak Microsoft 365 i Google Workspace, serwerów Windows i Linux, Hyper-V, VMware.
Chmura hybrydowa będzie kluczowym tematem w kolejnych latach. Strategią firmy jest oferowanie klientom rozwiązań od jednego vendora (Synology ma własną chmurę C2, która została opracowana jako dodatek do NAS-ów).
Producent spodziewa się również rosnącego zapotrzebowania na rozwiązania do monitoringu. Jak zapewniono, każdy NAS Synology może stać się takim rozwiązaniem.
Podobne aktualności
Z Incom Group i Synology Twoje dane są bezpieczne
W dzisiejszym świecie pełnym technologicznych innowacji, bezpieczeństwo danych to sprawa priorytetowa.
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.