Firma Sage, znana w Polsce także jako Sage Symfonia, zmieniła nazwę marki na „Symfonia”. Jest to związane ze zmianą właścicielską oraz z rozwojem oferty dla MŚP.

Firma działająca od 15 lat w ramach brytyjskiej grupy Sage została kupiona przez fundusz Mid Europa Partners za 66 mln funtów (obecnie ok. 340 mln zł).

Marka Symfonia jest natomiast obecna na rynku już od 1995 r. Sage przejęło ją w 2005 r., tworząc swój lokalny polski oddział.

Pierwszy etap rebrandingu potrwa do końca sierpnia. Zmieniono logo Symfonii. Wprowadzono nowe nazwy produktów z członem „Symfonia” oraz „Symfonia ERP”. W lipcu zostanie uruchomiona nowa strona internetowa marki.

Rozwój portfolio i przejęcia

„Po zmianie właścicielskiej możemy skupić się w 100 proc. na polskim rynku” – twierdzi Małgorzata Ściślak, Marketing and New Business Development Director w Symfonii.

Zapowiada dynamiczny rozwój portfolio produktów oraz przejęcia nowych technologii i rozwiązań.

Jak informowano wcześniej w związku z podpisaniem umowy z Mid Europa Partners, planowane jest m.in. poszerzenie oferty usług i produktów chmurowych.

Według danych za ub.r. z oprogramowania Symfonia korzystało 75 tys. użytkowników, w tym 35 tys. w subskrypcji.

Do czasu zmiany danych w rejestrze KRS spółka działa pod nazwą Sage sp. z o.o., natomiast w okresie rebrandingu będzie korzystała z części serwisów należących do grupy Sage.