Sygnity poinformowało o rozpoczęciu współpracy z Adobe. Obejmuje ona rozwiązania Experience Cloud oraz Commerce Cloud.

Powstanie sieć strategicznych partnerstw

Jak zapowiada warszawska grupa informatyczna, Adobe to pierwszy wybór w ramach budowy sieci strategicznych partnerstw. Celem jest zaproponowanie klientom międzynarodowych rozwiązań klasy enterprise.

Szansa dla mniejszych partnerów

Sygnity dołączyło do programu partnerskiego Adobe. Jak zapewnia, rozwija sieć partnerską z innymi firmami współpracującymi z Adobe w tej części Europy. Twierdzi, że jest to duża szansa dla mniejszych partnerów amerykańskiej firmy, którzy mogą liczyć na współpracę przy międzynarodowych projektach.

Sygnity deklaruje, że chce stworzyć i promować społeczność wokół technologii transformacji cyfrowej, dzieląc się z firmami swoją wiedzą i doświadczeniem.

W IV kw. 2020 r. (I kw. roku finansowego 2020/21) grupa osiągnęła 52,5 mln zł przychodów oraz 26 mln zł zysku netto.

Sygnity ogłosiło w marcu br., że rozważa pozyskanie strategicznego inwestora. To jedna z analizowanych opcji strategicznych dla spółki.