Diamond Glass to seria odpornych na uderzenia, zarysowania i upadki folii ochronnych z japońskiego
hartowanego szkła o najwyższej odporności na zarysowania (9H). Powłoka
oleofobiczna ułatwia usunięcie tłustych plam czy odcisków palców. W komplecie
użytkownicy otrzymują EasyApp KIT, a więc plastikowe narzędzie do prawidłowego,
precyzyjnego montażu folii na ekranach smartfonów.  

Producentem docenionych folii Diamond
Glass jest firma Lamel z Gorzowa Wielkopolskiego. Akcesoria marki MyScreenProtector
sprzedaje w całej Europie, a także na świecie, m.in. w Indiach, Stanach
Zjednoczonych, a nawet w tak egzotycznych – z polskiego punktu widzenia –
krajach, jak Gwatemala. W strategii firmy bardzo ważny jest rynek rosyjski,
gdzie polskie folie ochronne są oferowane przez największych retailerów, jak
MTS (5,8 tys. salonów w całej Rosji), Sviaznoj (4,3 tys. sklepów) czy Megafon (2,8
tys. placówek). Jesienią ub.r. Lamel uruchomił zakład produkcyjny w
Petersburgu, dzięki czemu zwiększył konkurencyjność wobec importerów z Chin,
którzy tracą na znaczącym spadku wartości rubla w stosunku do dolara.

Tegoroczne Distree EMEA to już
czternasta edycja wydarzenia, które wciąż cieszy się popularnością wśród
producentów, dystrybutorów i retailerów z rynku EMEA. W tym roku odbędą oni w
sumie około 6 tys. spotkań umówionych za pośrednictwem specjalnej aplikacji, oczywiście
nie licząc tych spontanicznych i ustalonych poza oficjalnym grafikiem. W lutym
2016 r. do Monte Carlo przyjechało około 1000 osób, w tym ponad 400 menedżerów
wyższego szczebla z około 330 firm. W roli wystawców wystąpiło przeszło 130
firm prezentujących ponad 150 różnych marek.