W ubiegłym roku e-sklepy sprzedały sprzęt elektroniczny (komputery, telewizory, projektory, telefony itp.) za 1,55 mld zł, co oznacza że handel elektroniką przynosi największe przychody w polskiej sieci – wartość sprzedaży stanowiła 24,1 proc. obrotów całego e-handlu w 2010 r. Wyniosły one w sumie 6,45 mld zł (dane nie uwzględniają portali aukcyjnych). W porównaniu z 2009 r. przychody sklepów ze sprzedaży elektroniki zwiększyły się o 14 proc., a w 2011 r. Euromonitor International prognozuje kolejne 8 proc. wzrostu (do 1,69 mld zł). Wartość zbytu na całym polskim rynku e-commerce (bez portali aukcyjnych) ma wynieść 7,52 mld zł.

Poza sprzętem elektronicznym polscy klienci najchętniej kupują w sieci kosmetyki (11,4 proc. udziału w 2010 r.) oraz muzykę, filmy, gry, książki (10,1 proc.). Popyt na multimedia rośnie szybciej niż na elektronikę – w porównaniu z 2009 r. wyniki e-sprzedawców poprawiły się o 23 proc. (654,1 mln zł przychodów). Prognoza na 2011 r. przewiduje wzrost wpływów o kolejne 25 proc. (do 817,1 mln zł).

Następne kategorie na liście najpopularniejszych towarów w polskim Internecie to: meble, naczynia i inne produkty dla domu (6,9 proc. obrotów w 2010 r.), odzież i obuwie (6,2 proc.) oraz żywność (3,8 proc.).