Sophos startuje z nowym programem partnerskim
Szybszy rozwój, atrakcyjniejsze rabaty, skupienie na usługach zarządzanych – to charakteryzuje nowe narzędzia dla partnerów oferowane przez Sophos.
„Nasz nowy program afiliacyjny oznacza łatwiejszą współpracę sprzedawców, dostawców usług wdrożeniowych i ekspertów ds. bezpieczeństwa IT, dopasowaną do indywidualnych potrzeb klientów” – przekonuje Maciej Kotowicz, Channel Account Executive w Sophos.
Jak zapewnia dostawca, nowa odsłona programu partnerskiego ułatwia wejście w świat „zsynchronizowanego bezpieczeństwa” (Synchronized Security) Sophos. Producent chce umożliwić współpracującym z nim integratorom i resellerom prowadzenie bardziej efektywnych działań na rynku dzięki sprzedaży wyłącznie przez sieć autoryzowanych partnerów, rozszerzonej ofercie usług zarządzanych oraz większemu wsparciu sprzedaży.
Cztery dotychczasowe poziomy partnerskie (Authorized, Silver, Gold, Platinum) nie zmieniają się, ale zmodyfikowano warunki promocji na kolejny szczebel.
„Wdrożyliśmy zmiany w procesie rejestracji projektów. Modyfikacje programu umożliwiają lepsze wykorzystanie zalet Synchronized Security, a tym samym zwiększanie konkurencyjności naszych partnerów na rynku. Nie skupiamy się wyłącznie na projektach dotyczących urządzeń końcowych czy bram sieciowych, ale zgłębiamy nowe, złożone zagadnienia bezpieczeństwa IT. Przykładem mogą być rozwiązania chmurowe i Cloud Optix, który niedawno pojawił się w naszej ofercie” – wyjaśnia Maciej Kotowicz.
Na portalu dla partnerów zmodyfikowano i usprawniono narzędzia dla resellerów i integratorów. W ofercie Managed Services, w ramach programu MSP Connect, partnerzy mogą zaoferować swoim klientom kompleksową ochronę w formie usługi. Odpowiednie narzędzia przeznaczono zarówno dla początkujących w tej dziedzinie, jak i dla firm, które znaczną część przychodów czerpią z własnych usług. Know-how jest udostępniane w ramach szkoleń i potwierdzane certyfikatami.
„Skuteczne rozwiązanie bezpieczeństwa IT można zapewnić tylko wtedy, gdy zaadresujemy indywidualne potrzeby klienta. To wymaga spersonalizowanego doradztwa i holistycznego podejścia” – twierdzi Maciej Kotowicz.
Podobne aktualności
Hakerzy najczęściej atakują firmy poprzez zdalny pulpit
Zarządzanie usługami na odległość powinno być priorytetem firmowej cyberochrony - wynika z raportu.
Hakerzy biorą na cel małe firmy
"Największą różnicą między firmami, które najbardziej ucierpiały, a tymi, które sprawnie wróciły do operacyjności, jest czas reakcji" - twierdzi ekspert.
Szef Sophosa nagle odchodzi po 11 latach
„Naszym bezpośrednim celem jest współpraca z naszymi partnerami" - deklaruje nowy lider.