Słuchawki z logo Ferrari w Asbisie
Asbis uzyskał dystrybucję nowych słuchawek Logic3 stworzonych w hołdzie dla Ferrari.
Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka niepodzielnie króluje od 1950 roku. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje grafikę logo firmy Cavallino Rampante z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z siedmiu stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię.
– Ferrari to klasa sama w sobie. Możliwość zaproponowania w ofercie sprzętu audio Logic3 jest dla nas dużą nobilitacją – przyznaje Marcin Harasim, prezes zarządu Asbisu.
Podobne aktualności
Asbis zwiększył sprzedaż w Polsce do 525 mln zł
Przychody dystrybutora na krajowym rynku wzrosły w 2023 r. o 37 proc., licząc w PLN.
Asbis wycofał się z Rosji
Dystrybutor sprzedał spółki zależne w Rosji i zaprzestał działalności w tym kraju.