Senetic zwiększył sprzedaż z 265 mln zł w 2017 r. do 314 mln zł w 2018 r. (+18 proc.). Zysk netto poprawił się z 1,9 mln zł do 2,65 mln zł (+38 proc.) – poinformowała spółka.

Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą oprogramowania, rozwiązań sieciowych i serwerowych, informuje, że obecnie jednym z głównych celów strategicznych jest dotarcie do wszystkich rynków na świecie. Senetic twierdzi, że sprzedaje już w 145 krajach. Ma 27 spółek zagranicznych.

Polska firma wskazuje na istotny element przyjętej strategii – dostarcza produkty i usługi, które nie są dostępne w ofercie lokalnych dystrybutorów, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Ekspansja zagraniczna, jak wyjaśnia spółka, daje podwójny impuls rozwojowy. Oprócz wzrostu biznesu przyczynia się do poszerzania wiedzy pracowników, którą następnie mogą oni wykorzystywać identyfikując potrzeby klientów.