Skąpiec: sprzedawcy komputerów płacą za promocję
Od wprowadzenia płatnych „Promowanych ofert” w wyszukiwarce cen nowy system przetestowało ok. 300 sklepów. Najczęściej byli to sprzedawcy z działów Komputery, Foto i AGD – poinformował Skąpiec.
„Promowane oferty” pojawiają się najwyżej w wynikach wyszukiwania na Skąpcu. Żeby znaleźć się wśród nich (są trzy miejsca) sprzedawca musi zaproponować porównywarce wyższą niż konkurencja cenę za przejście na swoją stronę (CPC – cost per click). Według Skąpca od uruchomienia systemu w marcu br. używało go około 300 e-sklepów, a na regularne korzystanie z takiej formy promocji zdecydowało się do tej pory ponad 100 firm. Prym wiodą sprzedawcy z działów Komputery, Foto i AGD, co Skąpiec tłumaczy dużą konkurencją między detalistami w tych segmentach. Właściciel porównywarki poinformował, że liczba przekierowań do sklepów, które znalazły się na opłaconych pozycjach, zwiększyła się nawet o 30 proc.
Podobne aktualności
Max Computers: z partnerami pośród tysięcy wysp
Dystrybutor przygotował kolejną promocję dla swoich klientów. Tym razem droga prowadzi do tropikalnego raju.
5 najbardziej poszukiwanych umiejętności IT
W I kw. br. 26 proc. ofert pracy na GoldenLine.pl skierowano do specjalistów IT, jednak odzew nie był duży. Serwis sprawdził, czego najczęściej oczekiwano od kandydatów.
Max Computers zabierze partnerów do Afryki
Egzotyczna wyprawa jest nagrodą w kolejnej promocji dystrybutora – „Czerwone Piaski Namibii”, która trwa do 24 kwietnia br.