Skąpiec: ile kosztuje wyższa pozycja w porównywarce
Skąpiec.pl podsumował pół roku akcji „Promowane oferty”. Podano średnie stawki, które umożliwiają e-sklepom pokazanie się na najlepszych miejscach na liście wyników.
Według Skąpca z „Promowanych ofert” skorzystało dotąd 350 sprzedawców internetowych. Akcja polega na tym, że e-sklepy mogą licytować stawki za przejście internauty z porównywarki na swoją stronę. Trzy firmy, które zaproponują najwięcej, pojawią się najwyżej na liście wyników. Według Skąpca najostrzej rywalizują ze sobą sklepy komputerowe i fotograficzne. Średni koszt miesięcznej kampanii w przypadku notebooków wyniósł ok. 3500 zł, dla aparatów cyfrowych – 3800 zł, telewizorów LED – 1700 zł, a dla lodówek – ok. 1,5 tysiąca zł. Jak zapewnia właściciel porównywarki, sklepy inwestujące w „Promowane oferty” odnotowały wzrost liczby przekierowań nawet o 30 procent.
Podobne aktualności
Jakich notebooków szukają klienci
Skąpiec.pl sprawdził preferencje internautów korzystających z porównywarki cen.
Najbardziej poszukiwane notebooki w e-sklepach
Skąpiec.pl sprawdził, jakimi kryteriami kierowali się klienci poszukujący laptopów w Internecie i które modele wzbudziły ich największe zainteresowanie.
Letnie wybory klientów według Skąpiec.pl
Wśród komputerów przenośnych największym zainteresowaniem cieszyły się netbooki Asusa, a najpopularniejszymi monitorami były „panoramy” Samsunga – poinformował Skapiec.pl. Ranking serwisu za III kw. obejmuje również karty graficzne, dyski twarde, płyty główne i procesory.